طبیب دل اوست و بس!

وبلاگی برای دل خودم و خودت

طبیب دل اوست و بس!

وبلاگی برای دل خودم و خودت

طبیب دل اوست و بس!

اینجا وبلاگیست تا دور هم باشیم! دور هم بگوییم! از هرچه در دل داریم! دین، فرهنگ، سیاست، طنز، علم، اجتماع و ....!
طبیب دل ما "اوست" و به کمکش دل هایمان را مداوا میکنیم.
این وبلاگ باشد تا به کمک "او" ، دل های کسانی که به این وبلاگ سر میزنند هم شاد شود!

طبقه بندی موضوعی
نویسندگان

این بقیه الله ....

              امام زمان


شهید همت یادت هست که دروصیت نامه ات نوشتی...مجالس روضه را ترک نکنید..ولی وقتی هرپنجشنبه میریم جلسات هفتگی روضه...بعضی ها به ما میگن شما افسرده هستید...بعضی هابه ما میگن شماعقب افتاده اید از دنیا..!!.
اما..!!وقتی چند کوچه پایین تر وقتی صدا ساز و آواز و رقص میاد...میگویند اینهاجوانند..!!بگذاریدجوانی بکنند..!!
برادرشهیدم دیگر همه چیز فرق کرده..!!وقتی بعضی ها از شمافاصله گرفتند..!!اینگونه شد که..!!پرچم یا حسین بر روی خانه هاراجمع کردیم...و به جای آن دیش ماهواره گذاشتیم..!!و هر روزشبکه های فارسی زبان را رصد میکنیم که نکنه...شبکه جدیدی آمده و از دستمان برود..!یا صاحب الزمان...مولای من..تا تو نیای سر و سامون نداریم...مولای من..تا تو نیای باید طعنه و تهمت بشنویم..!!مولای من..تا تو نیایی ما را به جرم عاشقی مسخره میکنند..!!مولای من..پس کی میخوای بیایی..!!خسته شدم بجان مادرت زهرا(س)... 

اللهم عجل لولیک الفرج              

  • طبیب دوم

نظرات  (۱)

  • سیدعلی حسینی
  • حاج آقا پناهیان:
    برای عاقبت بخیر شدن، سعی کنید عضو یک هیئت هفتگی باشید...

    پیشنهاد من:
    "شهدای گمنام" پنج شنبه شب ها حسینیه قهرودی ها میدون منیریه خ فرهنگ
    یا "تنها مسیر" جمعه شب ها مسجد مام صادق میدون فلسطین

    یاعلی
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی